Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!
Katalogové číslo: | 0030 |
Záruka: | 24 měsíců |
Cena bez DPH: | 735,54 Kč (30,02 €) |
Cena vč. DPH: | 890,00 Kč (36,33 €) |
Základní cena: | 1000 ml |
Cena za 1 ml: | 0,89 Kč (0,04 €) |
- Car System -
Obnovuje účinnost (černou barvu) na plastových fotovoltaických panelech - především na přenosných.
Asi na trhu nenajdete nic lepšího ... prošlo našimi testy / viz. dodatkové fotografie - používám osobně po vyzkoušení asi deseti produktů, které účinkovaly pouze v okamžiku nátěru - Refinish používám se 100% spokojeností pro dlouhodobou povrchovou úpravu + získání trvalejšího lesku plastů.
INFO OD VÝROBCE:
Stručný popis výrobku:
Osvěžovač plastů vysoké kvality, určený pro všechny druhy nelakovaných plastů a kovů. K osvěžení vzhledu vybledlých plastů, k odstranění zbytků politur. Refinish Restorer má dlouhotrvající účinek a zajistí dokonalý povrch - chrání povrchy plastů i kovů, které jsou vystavené povětrnostním vlivům.
Na lesklé tvrzené ploše (zrcadlový povrch) nebo gumě může způsobovat šmouhy nebo zmatnění povrchu !
Specifikace výrobku:
Refinish Restorer je průhledná kapalina. Velmi snadno se nanáší pomocí leštícího hadříku. Vynikajících výsledků dosahuje na nelakovaných plastových površích. Refinish Restorer neobsahuje žádný silikon. Pouze pro venkovní použití.
Refinish Restorer dodává výrobce pouze v balení 1 litr - protože by jste jej určitě v tomto množství nevyužili, nabízíme Vám zmenšené balení na 100ml / 0,5 litru / nebo 1 litr. Skleněné atestované lahve jsou bohužel velmi drahé - proto omluvte naše "počty" násobků, ale jinak to nejde - do ceny se promítá poměrně vysoká cena obalu - tedy skleněných lahviček.
Tekutinu nelze dodávat a skladovat v plastových lahvích - do týdne zreaguje s povrchem plastu, zgelovatí a ztuhne.
Nejekonomičtější je samozřejmně nákup celého 1 litru - tam není započítaná žádná cena obalu - jenom musíte mít jistotu, že tolik nátěru opravdu využijete - ideálně do 48 měsíců po otevření obalu.
I s lahvičkou 100ml vystačíte při průběžném ošetřování povrchu lyží dlouhou dobu - využijete opravdu je nepatrné množství, povrch není nutné LAKOVAT - ale pouze navlhčit - rozetřít - nechat uschnout - případně opakovat 2-3x.
ZDE najdete nezávislý test ze Slovenska (3. článek).
INFO OD NÁS:
Konečně jsem snad v cíli - mohu Vám po desítkách a desítkách testů spousty výrobků pro ošetřování povrchu vnějších plastů konečně nabídnou jeden z nejdokonalejších výrobků na trhu, který OPRAVDU zajistí vysoký a trvalý lesk - navíc:
Ukázka po ošetření 45 let starého plastu na přívěsném vozíku / původně byl matově růžový:
Povrch byl ošetřen 2x s odstupem 48hodin - povrch je tvrdý, suchý, na velké ploše je nutné dát pozor na možnost vzniku šmouh - 100% odstranění šmouh zajistí třetí velice jemná vrstva, po které je celá plocha lesklá jako zrcadlo... Původní světlý povrch je dlouhodobě ošetřen - a opravdu není mastný. Jako nový je ještě po pěti letech od prvního nátěru - občas používáno, jinak garážováno.
Ukázka na ploše lyží / hrubá matová folie, 1x lehký nátěr hadříkem:
Tento prostředek má jednu výjimečnou funkci - nejedná se pouze o povrchový nátěr, prostředek reaguje s plastovým povrchem, ten rozpustí - změní jeho strukturu a tím rozjasní i barvu - a následně se vše spojí a ztvrdne. Další nátěry na první uschlou vrstvu pak zajistí 100% mokrý vzhled, vrstvy se mechanicky spojí a druhý nátěr se již do plastu nevsakuje.
Prostředek reaguje se všemi plasty!
Jakmile přijde prostředek do kontaktu s plastovým povrchem, okamžitě se aktivuje tuhnutí prostředku. Pokud uskladníte tento prostředek v plastové nádobě, pak díky vzniklé chemické reakci prostředek časem zatuhne na nepoužitelný gel !!!
POUŽITÍ na povrchu lyží:
Protože netušíme, jaký povrch mají právě Vaše lyže, doporučujeme nejprve provést zkoušku na menší ploše - třeba na konci patky. Natřete hadříkem jen malou plošku, ponechte ji mokrou a nechce do druhého dne uschnout - pokud je povrch matný, opakujte. Pokud pak plocha dobře uschne, drží a je beze šmouh - a lesklá - pak můžete prostředek bez obav použít na větší ploše lyží.
Osobně ošetřuji především horní hrany folie lyží, která dostává od ocelových hran lyží nejvíce zabrat + poškrabané vázání a hrany lyží před uložením.
Na vnějších plastech automobilu (černé nárazníky, lišty apod.), obnoví barvu a udrží tmavou barvu i více jak 1 rok - a to i při parkování automobilu venku.
Postup nanášení na lyže:
Na lesklých a TVRDÝCH / tvrzených plastech / se lesk většinou neobnoví - může způsobit matný povrch. Pokud prostředek ihned po 10 minutách po nanesení na povrch neodleštíte, pak mohou na lesklém povrchu zůstat šmouhy. To platí třeba na karoserii při retušování malých škrábanců. Po aplikaci ihned dokonale rozleštěte, prostředek pouze vnikne do škrábanců a ty zatmaví. Tím je opticky zakryje (neopraví - pouze budou méně viditelné). Na hladký povrch používejte jiný prostředek.
Na profilovaném tvrzeném i měkčeném plastu (automobil - vnitřní i vnější plasty, folie na lyžích s jakoukoliv strukturou) dosáhnete často i po prvním nátěru skvělý a trvalý lesk. Pokud požadujete u automobilu - třeba na nárazníku - matný pololesk, pak ihned po nátěru povrch otřete tak, aby byl pouze tmavý - ne lesklý.
Na nasákavém povrchu prostředek zaschne v hloubce a omezí další nasákavost - opakováním nátěru přidáte lesk. Funguje i na dřevo, podobně jako fermež.
Na málo nasákavém povrchu zajistíte původní obnovení barev, při častém otírání povrchu lesk časem (1-5 týdnů) přejde do matného povrchu a dlouhodobě udrží původní vzhled barvy.
Na povrchu lyží, které mají strukturovanou (hrubší) folii, lze dosáhnout slušného výsledku - některé folie získají dlouhodobě i trvallý lesk, některé zůstanou v původním matném odstínu, ale se zaretušovaným poškrábáním, které vždy zatmavne a tím se stane méně viditelným. Vždy záleží na tom, jakým způsobem jsou folie poškozené (hloubkově / povrchově / plošně atd.).
Na lyžařském vázání zajistíte zatmavení všech škrábanců do barvy celkového povrchu vázání a získáte sametový nádech - bez lesku. Pokud vázání natřete 2-3x, získáte matný lesk.
Kupodivu - plasty použité na lyžařském vázání dokáží látku vstřebat - vsáknout - a to i několikrát za sebou!
Opakovaným používáním docílíte nasycení škrábanců a jejich opravdu dlouhodobé zaretušování - zatmavení.
Na náraznících automobilu jsme dosáhli dlouhodobého / opravdu dlohodobého zatmavení (zašedlý nárazník natřený v květnu - je ještě v prosinci sametově černý - a to byl vůz používaný především v terénu a na denní dojíždění! )
Plast získá sametový povrch - povrch nelepí, odpuzuje vodu, nelze smýt (kromě ředidla, lihu apod.), nepřitahuje prach - po mokrém nánosu (opakovaném) se povrch leskne jako mokrý, ale uschne stejně jako povrchový lak.
Rámečky zrcátek, lišty, pneumatiky - funguje všude.
Vnitřní plasty / tady opatrně, není na vnitřní plasty určený.
Snad ještě jedno upozornění - pokud necháte povrch uschnout v chladu, většinou se nebude lesknout !
Pracujte při teplotách nad 15 - 20° - pak je výsledek skvělý. Při zaschnutí povrchu na přímém slunci dosáhnete nejlepších výsledků!
Na starém nárazníku funguje takto - viz. záložka VIDEO.
Funkce na rezavém kovu:
ZNOVU UPOZORNĚNÍ !
Pokud ponecháte dlouhodobě látku v plastovém obalu nebo v plastové lahvičce (nebo v lahvičce s plastovým víčkem bez vnitřního těsnění), do několika týdnů začne látka gelovatět - a to i v lahvičce úplně plné a uzavřené = i bez přístupu vzduchu. Podle výrobce látka reaguje s plastem a po jakémkoliv kontaktu zahájí proces tuhnutí.
Uchovávejte tedy ve tmavé skleněné lahvi s uzávěrem nebo v plechové nádobě - a raději na tmavém místě.
Objem | 100 ml / 1000 ml / 500 ml |
---|---|
Doba schnutí | 20 - 60 min |
Výrobce | CarSystem |
Barva | čirá |
Tvrdost | po uschnutí vysoká |
Nanášení | POUZE hadříkem |
Materiál | Reaktivní nátěr |
Viskozita | tekutá |
DOPORUČUJEME | TOP PRODUKT - prošlo našimi testy |