Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!

ESHOP

FAQ - otázky a odpovědi

   Otázky


1 ► Kolik zaplatím za přepravu zboží?


2 Kdy mi doručíte zboží, pokud si ho u Vás objednám?

  • My zboží nedoručujeme - pouze Vám zprostředkujeme přepravu podle Vaší volby v košíku
    A pokud jste si zboží ještě ani neobjednali - a my tedy nevíme kam / jakou dopravou / s jakou platbou - a jaké zboží chcete doručit - pak tady sedíme jen jako lamy a prostě Vám neumíme odpovědět. Prostě - to nevíme.
     
  • Většinou Vám objednané zboží odešleme obratem - buď po objednávce, nebo po připsání částky za zboží na náš účet.  ALE - co se bude dít se zbožím po cestě - netušíme.
    Proto nikdy den dodání za nikoho druhého neslibujeme !
    Řidič může uvíznout v koloně - v závějích - nestihne rozvozy - nebo mu jen bude blbě, vrátí se domů - nebo ho odvezou do nemocnice a všechny balíky prostě nerozveze - a už na nás i zapomněl, takže nepřijel pro svoz - prý myslel na problémy doma a najednou stál před depem.. Je to jenom člověk.

    Znovu - proto za druhé společnosti (a především za neznámé lidi) už ze zásady nic neslibuji.

    A už vůbec ne, když jste si ještě nic neobjednali.
    Kyž Vám dnes něco slíbím - a vy nám objednávku pošlete až zítra - může být už všechno úplně jinak.

    - Můžete být už desátý v pořadí objednávek
    - Může být před Vámi náročná objednávka, která trvá 1-2 dny (školy, lyžařské školy, skialpové sestavy)
    - A také můžu přes noc omarodit... jsem jenom člověk

    TAKŽE
     
  • My vám objednávku URČITĚ vyřídíme co nejrychleji - myslím celý den jen na Vaše blaho a na Vaše objednávky - jak se budete radovat až obdržíte náš balík - a jak se budete šklebit když něco nebude úplně přesně podle vašich představ - ale fakt se snažim a proto chodím spát až po půlnoci.
    - na dobírku odesíláme zboží většinou do 24 hod (no o víkendu asi ne)
    - s platbou předem odesíláme zboží po převedení částky na náš účet
     
  • Námi odeslané zboží je většinou doručeno nejpozději do třetího dne po odeslání - to ale neznamená po objednávce !!!
    Nechte si ale rezervu a raději počítejte se zpožděním 1-2 dny - Slovensko min. 3-5 pracovních dnů. Každopádně Vám zašleme VŽDY informaci o vyřízení objednávky a o odeslání zboží na Vaši adresu

    Objednávky o víkendu a v pátek - objednáno do neděle do 12.hodin:
    VŠE odesíláme v pondělí

 

CHVÁTÁTE ?

Pak bude určitě nejlepší, když nás budete pořád dokola bombardovat dotazy, kdy Vám doručíme zboží, které jste si ještě neobjednali a asi si ho chcete objednat - a jestli to stihneme do víkendu / případně do zítřka - a kdy jako teda to bude hotový....
A zboží jste si pořád ještě neobjednali.

Vyřizujeme před vámi i jiné objednávky = a vy místo objednávky prostě čekáte a zíráte na obrazovku, kdy Vám odpovíme. Zatím už mohlo být vámi objednané zboží na cestě - nebo jste ho mohli mít už doma.


Pokud tedy chvátáte
, objednejte ihned co potřebujete
- když nic jiného, už se Vám objednávka alespoň zařadí do pořadníku k vyřízení. Pak se ptejte - pak už to budeme alespoň přibližně vědět. A zrušit objednávku můžete kdykoliv.
Při odesílání stále stejného dotazu a při čekání na naší odpověď  Vám utíká čas a my vyřizujeme jiné objednávky - a možná jste už to vaše zboží mohli za tu dobu mít doma....


3 ► Objednal jsem si u Vás zboží, ale už ho v eshopu nevidím - máte ho vůbec na skladě?

  • Objednal jste si pravděpodobně poslední kus nebo pár - takže po Vaší objednávce zboží zmizelo z nabídky :-)
    Zboží které už nemáme, ani nedoplňujeme - to už nenabízíme = vy ho nevidíte.
    Je to jako v pobchodě - vyprodané zboží jednoduše nevidíte.
    Pokud si někdo v obchodě před Vámi odnese poslední rohlík, pak už další rohlík v regálu prostě neuvidíte. Není tam žádný.
    Pokud si odnesete poslední rohlík vy, kolega za Vámi už také v nabídce žádný rohlík neuvidí. Tak to prostě chodí...
  • Co vidíte a jde to objednat = to máme na skladě / co nevidíte a nelze to objednat = to nemáme. Je to možná divné a budete se chtít utvrdit dalším dotazem - ale nepomůže Vám to. Když zboží nemáme, tak ho nemáme ani po vašem dotazu.

4 ► Je podmínka k nákupu u Vás se registrovat?

  • Není - tak jako v kamenném obchodě se nemusíte k nákupu nikde přihlašovat nebo registrovat, tak to chodí i u nás.
  • Pokud si u nás chcete zařídit "pronájem" - a chcete se zaregistrovat do naší "domovní knihy"
    - pak se Vám bude příště jednodušeji nakupovat (eshop si příště vyplní vaše údaje sám)
    - jako spoluobyvatel našeho obchodního domku budete mít nákupy rychlejší a levnější a získáte další drobné výhody = přistup k některým praktickým funkcím ("Hlídací pes" - "Historie mých objednávek" apod.)
    - nakupujete "doma", nic nehledáte, jen k nám prostě zavítáte a protože Vás známe, budete mít vše připravené rovnou k nákupu
    - a protože si Vaší přízně vážíme, tak Vám odečteme z nákupu na většinu produktů -2% ze základní ceny. Tato sleva se nevztahuje na bazar a na již zlevněné zboží - slevu ze slevy bychom neutáhli...

5 ► Mohu si zboží objednat pouze telefonicky nebo emailem?

  • Nemůžete -  nefunguje to z několika důvodů:
    ♦ někdo vymyslel GDPR s podmínkou, že nám souhlas s přečtením obchodních podmínek musíte prokazatelně odsouhlasit / / taká Vám objednávku musíme písemně potvrdit  / a to do telefonu nejde - nelze to archivovat pro případnou kontrolu. V emailu nám pak chybí dalších 100+1 informací a předpsaných dokumentů + ČAS pro vyřízení komunikace. Proto máme systém zautomatizovaný v našem eshopu.
    ♦ navíc - osobně si data špatně pamatuji a v telefonu špatně slyšim - a také dělám chyby - tak bych Vám mohl poslat vaše zboží úplně někam jinam
    ♦ navíc - 90% času jsem v dílně - nebo na svahu při výuce - nebo vyřizujeme jiné objednávky / je nás málo - a po vládních sračkách s covidem jsem na to sám
    ♦ ke každé objednávce se nám hodí historie komunikace a vašich požadavků = to telefon neumí - rychle zapomínám, co na mně ten den chtělo 15 lidí. Jsem hloupý.
    ♦ v každé objednávce si musíte vybrat druh dopravy a souhlasit s cenou / to za Vás v telefonu nikdo neudělá
     
  • Telefonicky nebo emailem Vám můžeme pouze upravit již provedenou objednávku
  • Takže Vás prosíme - objednávky odesílejte standardně, přes eshop, který se Vás na všechno vyptá, nabídne možnosti a pak se nebudeme dohadovat, že "to jsem Vám ale přece říkal - a dvakrát ! "
  • Pokud tohle nezvládnete, pak jděte do kamenného obchodu - tam je to jednodušší

6 ► V nabídce se nevyznám a potřebuji poradit - mohu zavolat?

  • Pokud jde jen o krátkou informaci - zavolejte. Ne vždy jsem ale úplně "volný" a mohu se věnovat jen Vám.
  • Pokud jde o radu k lyžím - k výběru, pak prosím pište - opět - ne vždy se Vám mohu dlouze věnovat + potřebuji mít zaznamenou historii komunikace = info o zákazníkovi, naše doporučení a pod..
  • Proto je ideální způsob komunikace email = wex-sport/zav/post.cz
    ♦ potřebuji historii komunikace - pak Vám mohu lépe poradit
    ♦ vždy si na Váš dotaz najdu čas a mám možnost o všem lépe přemýšlet / nejsem ROBOT a někdy si do telefonu nevím tak rychle rady a melu nesmysly
    ♦ pokud budete chtít poradit s výběrem lyží, v telefonu Vám je těžko ukážu - a těžko se vysvětluje, kde vše najdete
    ♦ abych Vám mohl poradit s výběrem na 100% - a také co nejrychleji, potřebuji od Vás více informací - tyhle informace potřebuji od každého a už mi z toho opakování pořád dokola šla hlava kolem.
    Proto Vám na požádání odešlu DOTAZNÍK - ten potřebuji vyplnit a odeslat na email - nelze na něj reagovat, když mi budete odpovědi předčítat do ucha. Souvislosti jsou příliš hluboké a složité a já potřebuji čas si vše promyslet - a pak Vám poradit na 100% přesně. Také tím získám historii naší komunikace a do budoucna se Vám mohu lépe věnovat.
  • Proto prosím - pište - odpovídám do 24 hod / v nejvyšší sezoně nebo přes víkend do dvou dnů.

   Vopalecký

 


Další kategorie:PoštovnéJak nakupovatRegistrace-infoZáruka spokojenostiFAQ - otázky a odpovědi ♦  B2B Slovensko


 

X

K ukládání nastavení a fungování všech funkcí webu využíváme vybrané soubory cookies. Plnou funkci webu můžete buď odsouhlasit, zakázat, ignorovat, nebo omezit vlastním nastavením. Více o cookies

Povolit všechny cookies
NASTAVIT COOKIES
Nesouhlasím s plnou funkcí