Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!

ESHOP
Kofixový drát P-TEX - černý 3 mm
Prodej - metráž
SKLADEM
Doporučujeme ! Minimální poštovné

Kofixový drát P-TEX - černý 3 mm

Kofixové svíčky - pro opravy skluznic / objednávka po 1m = 6g / od 3m množstevní sleva - 1g za 1,75 Kč
15,00 Kč (0,61 €)
Skladem
Vložit do košíku
m
Množstevní slevy
od 3 m 10,50 Kč (0,43 €) / m
Katalogové číslo: 8588
Záruka:24 měsíců
Cena bez DPH:12,40 Kč (0,51 €)
Cena vč. DPH:15,00 Kč (0,61 €)
Základní cena: 1 m
Cena za 1 m: 15,00 Kč (0,61 €)
Detailní popis
Ekonomický nákup
Parametry
Soubory a odkazy
Recenze

 Kofixový drát - P-TEX 

 Pro opravu skluznic - černé

Prodej pouze v metrech - není možné objednat celou cívku / celé balení !

Speciální hmota pro opravu poškozených (černých) skluznic se skluznicí P-TEX - plnohodnotná náhrada za kofixové svíčky.
Při hoření tohoto drát nevznikají hrubé saze, hmota je po odkapání naprosto hladká a čistá.

  • 4m drátu = váhově - materiálově téměř jako 1 balíček svíček po 10ks (25 g) / výhoda - mnohem menší odpad než ze silnějších svíček = opravíte větší plochu
  • Průměr drátu 3mm / objednáváte po 1m (1m = gramáž jako 2,4 svíčky).
  • oprava zakapáním (zapálením) nebo tavnou pistolí - nebo pájkou = při opravách pájkou docílíte minimálního odpadu (ale pájka žere proud...)

  • určeno pro opravu skluznic - P-TEX
  • s přídavkem lepidla
  • jemnější dávkování při zakapávání hořícím materiálem než z tlustých svíček = ekonomičtější práce
  • pro opravy skluznic na plochách
  • prodej  po 1m (1m drátu = materiál váhově jako 2,4 jednotlivé svíčky)

Velké plus = zakoupený drát má pouze dva konce.
To znamená, že nevyužijete = vyhodíte pouze posledních cca 1-1,5cm, které se v prstech již nedají udržet.
U deseti svíček ale vyhodíte 10 konců, které nelze na konci držet zapálené v ruce tak, aby svíčka vyhořela až do konce - a které většinou vyhazujeme... Váhově / gramáží - vyhazujete u drátku nepoměrně menší množství, než u kofixových svíček.
Stejné je to s množstvím - tedy s  materiálem, který odkapává ze širokké svíčky v porovnání s tenčím drátem. Na standardní rýhu postačí zakapání tenčím drátem a odpadu je zhruba o 50% méně.

Drát  je ideální pro opravy menších rýh na skluznici klasickou metodou - zapálením a zakapáním - nebo pomocí pájky / zatavením - zavařením.

Tenký kofixový drát hoří a odkapává mnohem drobněji než silnější svíčky - přesně tak, jak to pro vyplnění drobných rýh na skluznici potřebujete = znamená to podstatně menší materiálové ztráty než u silnějších kofixoých svíček.
Pro dosažení nejmenšího proudu odkápavací hmoty nahněte drátek při hoření mírně plamenem NAHORU - materiál se nebude tak silně předehřívat a odkapávání se zpomalí. Pokud je drátek sklopený směrem dolů, nelze s ním pracovat - velice rychle se předehřívá a začínají z něj pak odpadávat celé kusy.


Upozornění  TAKŽE ZNOVU - při naklonění hořící špičky směrem dolů se materiál velice rychle natavuje a příliš rychle odkapává - až se proud materiálu náhle "rozjede - rychle rozkape" a utrhne.
Ideál - držte drátek plamínkem mírně nahoru nebo vodorovně - pak dochází k rovnoměrnému odtavování - a opravujte dlouhé rýhy po menších částech.


Proud materiálu z klasické kofixovésvíčky je poměrně silný a široký -  a tak rýha o šířce 1 mm je zalita materiálem v šířce 5mm. To znamená, že více než 50-80% nakapaného materiálu prostě - vyhodíte. Seškrábete - a vyhodíte.

Na malé rýhy je prostě klasická kofixová svíčka poměrně - a zbytečně - silná - odtéká z ní příliš velký proud materiálu, který se rozlévá do široka i mimo rýhu - a který se pak musí beze zbytku a pracně odstranit - a smést do koše - vyhodit.

Tenčí kofixový drát nabízí úspornější řešení - drát odtéká v tenčím proudu - v množství, kterým dokážete dokonale a pomalu vyplnit jakoukoliv rýhu ve skluznici a přitom pak odstraníte (a vyhodíte) nepoměrně menší množství materiálu.
Ve výsledku s tímto drátkem opravíte větší plochu (délku rýh), než s klasickou svíčkou. Minimalizuje se odpad - a tím vyspravíte i více poškozených míst.
Pro regulaci odkapávání stačí hořící drát mírně naklonit hořícím koncem nahoru nebo držet vodorovně - plamínek přestane předehřívat materiál a ten hoří pouze na konci - a odkapávání se zpomalí.

Více k opravám skluznic najdete ZDE.

Větší poškození každopádně svěřte servisu - větší plochy a především hluboké rýhy  Vám jinak po nějaké době popraskají a vydrolí se... 
To platí především při zakapávání - pokud použijete pro odtavování drátu pájku, bude hmota držet mnohem lépe - nevyhoří z ní lepidlo - a nebude tak praskat. 

Videonápověda pro nanášení zapálením = postup stejný jako u klasické kofixové svíčky


Náš tip
Ideální - na nanesení materiálu použijte jemnou elektrikářskou pájku s upraveným hrotem. Materiál utavujte z drátu, a nanášejte jej do roztavené rýhy - a uhlazujte po délce rýhy. Nanesený materiál se nepřepálí a jeho tvrdost je vyšší díky originální struktuře (nic se neodpaří) a skvěle se opracovává.
Zavařujte pouze plnou teplotou kterou dosáhne plně rozehřátá pájka (okolo 500°).

Nízká teplota pájky = materiál skluznice a drátu se nespojí.

Takto nanesený materiál pak lze srovnat na skluznici ideálně ocelovou špachtlí nebo radekem - a nakonec doleštíte / dobrousíte smirkovým papírem. Takto zacelené rýhy drží téměř jako původní skluznice. Někdy se Vám stane, že neudržíte dokonale rovnou plochu bez drobných pórů - pak jednoduše úplně na závěr nakapte trochu z hořícího drátu a ploška se dokonale vyplní a vyhladí.
Rýhy při okraji skluznice a podél hran jsou nebezpečné - především ty hlubší. Pokud je včas neopravíte, hrozí i vytržení hrany, která se snáze zachytí ve smyku o tvrdší nerovnosti na sjezdovce. Klasický měkký kofix ale u hrany moc nedrží - občas Vám tedy nabízíme také speciální materiál - COPOLYMER METAL GRIP se zvýšenou přilnavostí k oceli = ke hranám / často vyprodáno.

Další servisní rady najdete pod tímto odkazem .


NÁŠ poslední TIP "pod čarou":
- potřebujete opravit prasklý plastový nárazník na Vašem automobilu?
- potřebujete svařit jakýkoliv plastový díl černé barvy - prasklý, ulomený apod.?

Vyzkoušejet tento postup:

  • Oba díly pečlivě očistěte - odmastěte prasklé plochy
  • Přiložte díly prasklými / poškozenými plochami těsně k sobě, pro dokonalý spoj ponechte nepatrnou prosvítající mezeru mezi svařovanými plochami, popřípadě trochu skoste hrany - pozice zaaretujte
  • Prasklinu po celé délce ohřejte podélně hrotem pájky (vytvořte V profil praskliny)
  • Do praskliny kapejte z klasické KOFIXOVÉ hořící svíčky materiál - z blízka zalévejte tekutou hmotou celou prasklinu
  • Proveďte to samé z druhé strany
  • Po vychladnutí obrušte ruční bruskou přebytečný materiál
  • Pro dokonalý povrch dokapejte nerovnosti a prohlubně od bublin
  • Přebrušte - doleštěte - zastěrkujte - přestříkejte

A JE TO :-)

Průměr3 mm
Barvačerná
VýrobceMONTANA
MateriálP-Tex
Nanášenípistolí - pájkou - zakapáním
Zde můžete vložit Váš příspěvek k textu / dotazy k produktům odesílejte přes Kontaktní formulář v dolní části stránky
přidat příspěvek

Aby se nákup vyplatil

Využijte produkty, které potřebuje každá domácnost / přidejte do košíku za jedno poštovné:

Ekonomický nákup

X

K ukládání nastavení a fungování všech funkcí webu využíváme vybrané soubory cookies. Plnou funkci webu můžete buď odsouhlasit, zakázat, ignorovat, nebo omezit vlastním nastavením. Více o cookies

Povolit všechny cookies
NASTAVIT COOKIES
Nesouhlasím s plnou funkcí