Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!
Možná jste to také zaregistrovali - k dnešnímu dni natrvalo odstraňujeme z článků PORADNU.
Proč?
Já určitě věřím, že se spoustě zákazníků taková služba líbí - ale - něco se v tomto národě děje.
Nevím kde je zdroj, proč je to tak - ale nějak nestíhám jít myšlenkově s dobou.
90% zaslaných dotazníků nemělo ani oslovení, ani jednu větu co vlastně ten člověk ode mne požaduje, nebyl uvedený ani podpis - a ani poděkování. Jsem asi trochu namyšlenej, ale když ode mne někdo něco požaduje / a taková služba není na jedno kliknutí, vyžaduje to opravdu čas a zkušenosti - tak předpokládám, že když Vám daruji to nejcenější co mám a co mi už nikdy v životě nikdo z Vás vrátit nemůžete = ČAS = KOUSEK MÉHO ŽIVOTA - tak že ke slušnému chování patří oslovení - pozdrav - popis o co mi (někomu) jde - a asi i podpis, abych vůbec věděl s kým mám tu čest.
Ale - to se většinou v tomto případě nekonalo.
Pravděpodobně má každý pocit, že si opravdu povídá jen s jeho obrazovkou - tedy s neosobním počítačem. Čím dál tím víc dotazů bylo na téma - "jen mne zajímá" - a "počkej, já si tě vyzkoušim" a nebo "tak dělej - čekám".
A tak se omlouvám, jsem prase - zmetek a nafoukanec - a možnost odeslat anonymně a kdykoliv a "jen tak" dotazník v rámci poradenství jsem zrušil.
Pokud někdo požadujete radu - prosím dotaz na email / telefonicky to neumím, protože Vám v telefonu nedokážu nic ukázat - ani mi nezůstane historie našeho jednání.
Bohužel na to trošku doplatí i ta slušná část zákazníků - ale ti jsou natolik inteligentní, že to jistě pochopí.
Neruším možnost Vám poradit - ale ruším to, co jsem si myslel, že mojí službu urychlí.
Neurychlilo.
Jen mi schránku plnila spousta nesmyslů, na které se nedalo často ani odpovědět - ani je pochopit - a ani jsem netušil s kým jednám. Často jsem jednal jen s emailem 1235@sezam.cz / a na to, přátelé, NEMÁM.
I tak přeji všem hodně zábavy na lyžích - a je úplně jedno na jakých.