Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!
Musíme tímhle příspěvkem oslovit každého z našich zákazníků - každého především proto, abychom nebyli nařčeni z národnostního útlaku.
Množí se nám velice nepříjemný nešvar - již několik zákazníků si u nás provedlo objednávku - nechali si zboží připravit - zabalit - a po několika dnech ji zrušili.
Řeknete si - no a co? Na to přece máme právo.
No a tady už nastává hodně velký problém.
Nyní ALE prosíme všechny zákazníky, kteří chtějí od nás zaslat cokoliv se slevou - nebo zadarmo - nebo se až po slevě ze slevy budou cítit jako vítězové = prosíme, o případnou slevu žádejte ještě PŘED odesláním objednávky.
K tomuto tématu ale upozorňuji, že po tom, co nám nyní předvádí za omezení naše vláda, rozhodně nebudeme poskytovat horentní slevy na požádání - ceny půjdou každopádně nahoru a ne právě málo. Takže doporučuji - kupujte, dokud je co !
Požádavkem na případnou úpravu ceny, podmíněnou odebráním zboží jedině za Vaší cenu, odeslaným ještě PŘED odesláním objednávky, se jednak vyvážete z povinnosti platit za Vámi objednané zboží v plné výši - ale hlavně - dáte nám čas na Váš požadavek reagovat / než se začneme nějakou ZBYTEČNOU objednávkou vůbec zaobírat.
V našem provozu totiž nemůžeme čekat, zda se ještě budete nějak rozmýšlet - přijde objednávka a my ji prostě musíme okamžitě a obratem připravit. Znamená to ihned lyže namontovat (často i pozdě večer, víkend - nevíkend) / seřídit vázání / provést první servis = voskování, úhlování, případně montáže doplňků / také zabalit - a připravit k expedici, vše popsat - potisknout - a pro platby na dobírku také ihned objednat přepravu (1 den předem). Pro platby předem objednáváme přepravu ihned po obdržení částky za zboží - platba předem se týká především slovenských zákazníků, kam díky bohu neposíláme zboží na dobírku - a bratia - divíte se prečo pouze platba vopred a nie dobierka?
Poslední útoky na ceny zboží ze strany slovenských zákazníků PO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY nás tak nějak - přirazily do židle.
Objednám - pak vyhrožuji (ale vždy slušně, podotýkám...) že to nebudu chtít když mi to nepošlete za MOJÍ cenu / ano čtete dobře - dostali jsme dokonce i návrh, za kolik si slovenský bača od nás zboží odebere - jinak že ho nechce a koupí si ho jinde. A čtete také dobře - nejprve objednal - nechal si vše připravit - a pak nezaplatil a snažil se vynutit na nás slevu. Jeden zákazník? No - už byl v této sezoně v pořadí několikátý...
A to se mi zdá opravdu moc. V historii naší práce jsme se s tímto fenoménem ještě nesetkali.
Takže - nelíbí se Vám naše ceny - TAK PROSÍM - nic si neobjednávejte.
Zvlášťe, když se jmenujete J. CIPOV. Požadoval další slevu ze slevy (původní sleva byla ve výši cca 100,- EUR, požadoval další slevu, kde si stanovil svoji cenu za kterou je ochoten objednávku akceptovat). Tady jsem dokonce po mém odmítnutí a doporučení, aby tedy pán už u nás nenakupoval dostal upozornění, že mne probere na všech obchodních serverech, že na mne upozorní na všech sociálních sítích a že přede mnou bude varovat všechny budoucí zákazníky. Jak milé ...
Také pan Pagáč si u nás již nikdy nic nezakoupí, také pán Chamko by si měl rozmyslet předem, co si objednává - a další dva už jmenovat nebudu, šlo už jen o pitomosti. Jako třeba objednávka jednoho zboží 3x - bez zaplacení.
Přiznávám se, že jsem na tyto akty přátelství sám nereagoval nikdy moc přátelsky - prostě vždy odešlu ne právě přátelské poděkování i s přáním, aby tato objednávka byla v našem obchodě už poslední v jejich životě. Obdržel jsem za to vždy držkovou - čože sa mi akože něpáčí ?!? Oni na to predsa majů právo!
Asi to vnímám trochu jinak - zrušení objednávky po té, co jsem nepřistoupil na jinou cenu, do noci jsem pracoval na jejím rychlém vyřízení a objednávka byla již připravená k expedici - to je pro mne facka za mojí práci.
BRATIA - BOHA JEHO - ČO SA TO U VÁS ROBÍ ?!?
Máme na Slovensku velké množství zákazníků - ale tohle, to je najednou lavina. Takže prosím až zoufale - PROBERTE SE.
Internetový obchod s lyžami nie je tržnica so zemiakmi v Čiernej pri Čope !
Další náš krok u nás bude nyní zpoždění zásilek na Slovensko o 3-5 dní z toho důvodu, že nejprve budeme čekat na platbu - a teprve potom se bude zboží připravovat k expedici / montovat, balit a objednávat přepravu - a bude pravděpodobně i následovat změna kurzu Eura tak, abychom naše ztráty u zásilek na Slovensko nějak vykompenzovali - a - světe div se - také omezili objednávky z jedné země, kde se "cosi" děje..
Tento článek jsem byl donucen napsat, i když nad ním nejásám - zveřejňuji jej jednak jako upozornění na platnou právní úpravu při odesílání objednávek on-line - a jednak jako odpověď pánovi, který sa vyhrážal, ako s touto sviňou zatočí.
Také jemu posílám odkaz na tento článek - a jako varování všem obchodníkům zveřejňuji tento článek i na sociálních sítích - možná to i Vám pomůže ve Vaší práci.